ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ
Правила отримання товару з доставки та порядок оформлення претензій:
Ми старанно і уважно ставимося до упаковки вантажу для того, щоб позбавити наших клієнтів, від проблем з вантажем. Настійно просимо Вас дотримуватись правил отримання прийому вантажів.
При невиконанні рекомендацій ми залишаємо за собою право відмовити у допомозі у розслідуванні щодо недостачі або пошкодження вантажу.
Ці правила рекомендовані для виконання з метою своєчасного виявлення розкрадань вантажу транспортними компаніями. Ви завжди можете прочитати останню версію цих правил на нашому сайті.
При отриманні товару у транспортній компанії Вам слід виконати такі дії:
1. Перерахувати кількість місць.
2. Зважити кожне збірне місце та перевірити відповідність ваги, вказаній на коробці на фірмовій наклейці.
3. Уважно (!) перевірити цілісність упаковки – відсутність пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу.
4. Перевірте коробки, упаковані виробником – шар скотчу має бути один.
5. У разі виникнення найменшої підозри на доступ до вмісту коробок, необхідно звірити вміст вантажу з товарними накладними, які ми відправляємо Вам разом з вантажем. У разі виявлення нестачі товару в коробці, що перевіряється, необхідно скласти акт і завізувати його печаткою та підписом транспортників.
Повідомте про цю подію нас, написавши лист на адресу specpluskr@gmail.com і повідомляйте надалі про хід та результати розслідування щодо нестачі вантажу.
6. При розпаковуванні товару на складі необхідно звірити вміст коробок із товарною накладною.
У разі виявлення недостачі:
Збережіть коробки та пакувальний матеріал доти, доки питання не буде вирішено. Зв'яжіться з відділом продажу та уточніть комплектацію замовлення.
При виявленні пошкоджень товару:
Збережіть коробки та пакувальний матеріал доти, доки питання не буде вирішено. Напишіть лист на адресу specpluskr@gmail.com, вказавши номер та дату прийому на ТО, найменування та код товару відповідно до нашого прайс-листа, номер стікера. Докладно опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару), та надішліть фотографії пошкоджень.
Не підійшов розмір:
Ми можемо замінити розмір товару на інший (надсилання та доставка здійснюється за Ваш рахунок)